close

又是一個失眠夜
把阿醜給我的片子
看完了兩部
鬼片與葉問
還滿不錯看的

前幾天上台北看房子
三天看了五、六間
不想花太多錢在房租上
所以租了兩房一廳
雖然是頂樓
但房子的感覺很像一個家
我終於要回台北住了

這三天在台北
約了國中的朋友
也沒有約
我就直接殺去他家找他
他也被我嚇到
好久沒跟他這樣聊天
因為他隔天要上班
他還是很好心的陪我聊到一點
隔天我也約了大學的朋友
也是一樣陪我在公園裡聊四個多小時
我發覺我好喜歡跟人聊天
聽他們最近過的如何
工作的事、感情的事
不時的發表自己的想法
還是老朋友最懂我
久久不見還是可以聊這麼多

三月中就要搬上台北了
見面的時間也會變多了
好希望在吧以前那種感覺找回來

部落格開始被廣告佔據
很久沒寫文章
最近心情很浮躁
有很多心事

打到一半突然沒感覺
雙魚座就是這樣
三分鐘熱度...受不了自己

送給朋友的一首歌
Don't Go Away
作曲: Miko+Yumi+Acid Pang
作詞: Miko+Yumi+Wilson Tan+ Zennon Goh
演唱:BY2

Looking through your eyes
there's nothing to hide
And you're no longer mine

How could I survive
when you say goodbye
Why do birds still fly up high?

Can't stop the tears from fallin'
We used to be so fine
when you walked into my life

I tried to reach out for you
just to be with you
My heart is breakin'

Don't, don't Go Away
Baby, don't you know I miss you so.
Don't, Don't Go Away
I've never been on my own before.

Wooh…. Oh….
Can't you hear me
just take me with you
So don't don't go away

Don't Don't Go Away,
Baby, don't you know, I miss you so.
Don't Don't Go Away,
I've never been on my own before.
So won't you feel my heartbeat once more la ha da la la...
arrow
arrow
    全站熱搜

    P。E。R。R。Y 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()